Przejdź do treści
Edytuj treść
Do Rzecznika można kierować zgłoszenia m. in. w sprawach dot.:
  • konfliktów studentów z prowadzącymi zajęcia i promotorami prac dyplomowych,
  • konfliktów studentów z pracownikami administracji,
  • problemów związanych z organizacją zajęć, z zaliczeniami i egzaminami,
  • innych sprawy z zakresu objętego Regulaminu studiów,
  • problemów z korzystaniem przez studenta z pomocy materialnej
  • naruszeń dyscyplinarnych,
  • wystąpienia nadużyć psychicznych, których ofiarą jest student,
  • rozwiązywania sporów pomiędzy studentami.
Edytuj treść
Zgłoszenie problemu można przesłać do Rzecznika drogą elektroniczną na adres e-mail Rzecznika: rzecznik@wsjo.pl lub złożyć osobiście w biurze Rzecznika.
Uwaga!
Zgłoszenia spraw osobowych Rzecznik przyjmuje wyłącznie w formie pisemnej. Rzecznik nie przyjmuje anonimowych zgłoszeń problemów, w szczególności zgłoszeń dotyczących konkretnych osób.
Rzecznik przestrzega zasady poufności i ochrony interesów osoby zgłaszającej problem i pozostałych osób powiązanych z problemem.
Edytuj treść
  • rzecznik@wsjo.pl
  • Pokój 110
  • Informujemy, że do dnia 30 września 2025 r. biuro Rzecznika będzie nieczynne. Dyżury zostaną wznowione po 1 października 2025 r.

PRAW STUDENTA

RZECZNIK

Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. więcej informacji

Aby zapewnić Tobie najwyższy poziom realizacji usługi, opcje ciasteczek na tej stronie są ustawione na "zezwalaj na pliki cookies". Kontynuując przeglądanie strony bez zmiany ustawień lub klikając przycisk "Akceptuję" zgadzasz się na ich wykorzystanie.

Zamknij